BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Sunday, August 02, 2009

Laksamana Tai Kun Dur

Pada zaman empayar cina kurun si kambing gurun, Maharaja cina iaitu Arumugam a/l muniandi (pelik nama maharaja cina ni, mcm nama india la plak) mempunyai isteri yang lawa dan cantik, kalah erra fazira. Setiap kali pergi berperang (perang mulut) baginda risau akan keselamatan isteri nya lalu bercadang mencari panglima untuk mengawal isteri nya.

Maharaja ada akal iaitu bakal panglima itu msti la seorang yang MATI PUCUK, ini kerana tak mungkin dia akan bermain kayu tiga bersama isterinya. Lalu diumumkan kepada rakyat jelata akan berita itu. Maka hari yang ditunggu telah pun tiba, ramai yang datang untuk temuduga. Saringan mengambil kira aspek ketahanan, kepantasan, kepintaran dan keberaian.

Akhirnya hanya 5 orang saje yang ke peringkat akhir. Peringkat ini menguji tahap seksual bakal panglima maka diberi setiap gendang dan dihalakan di hadapan kemaluan 5 pemuda tersebut. Syaratnya ialah, gendang siapa yang berbunyi, maka kalah la pemuda itu, ini kerana jika pemuda mencapai tahap klimak, makan kemaluan yang tegang akan bangung dengan sendiri.

Dayang-dayang di tasik dayang bunting pun masuk ke balai istana, lalu melakukan aksi menghairahkan bagi menaikkan nafsu 5 pemuda tersebut. Selang 10 minit, tiba-tiba kedengaran gendang 2 pemuda berbunyi. Tung...tung...tung.. maka terkeluarlah 2 pemuda tapi, selepas beberapa minit, kedengaran lagi gendang dari seorang pemuda berbunyi. Tung..tung..tung... maka tinggal la 2 orang pemuda yang masih bertahan.

Wah, persaingan semakin sengit, bakal panglima yang dicari benar-benar tahan nafsu. Maka dipanggil pula dayang yang lebih seksi (turut kelihatan dayang nurfaezah serta dayang ku intan). Maka aksi pun bermula, agak lama juga maharaja menunggu keputusan, hampir 1 jam dan akhirnya gendang salah seorang pemuda berbunyi, kini panglima yang dicari-cari telah pun dijumpai.

Baginda terus menabalkan pemuda itu sebagai panglima negara, Mesti korang ingat yang dia ni benar-benar mati pucuk kan, tapi korang salah, yang sebenarnya gendang pemuda ini telah pun kerkoyak pada awal-awal lagi, yang mana kemaluan pemuda itu telah mengetok gendang sampai pecah dengan hanya sekali ketukan. Dan kemaluan pemuda itu tersekat pada kulit gendang tersebut. Tu la pasal tak bunyi-bunyi.

Akhir kata, memang siap la isteri maharaja tu nanti jika ketiadaan baginda, memang kena sup tulang la isteri baginda, tengok lah, betapa bodoh nya akal maharaja, sampai wat benda macam tu.. hehehe.. Semoga kita berjumpa di lain kali. Assalamualaikum WBT.

0 kata-kata kesat: