BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Tuesday, August 11, 2009

disana ataw disini??

"disana hanya la menanti
sampai bila pun ku tak pasti
bertanya khabar melalui tinta
jarang sekali bertemu muka

namun kutahu dia setia
dan disini tetap menunggu
berada jelas dimataku
kasih tak luah terhadap aku
sanggup menunggu kata putusku
sayang ketabahanmu menawan ku

mesti korang ingat lagi kan ayat kat atas tu..
lagu dendangan kumpulan ukay's yang bertajuk
disana menanti disini menunggu

adoi.. tu la dia. perumpamaan dengan apa yang aku alami sekarang
ni, macam-macam dugaan dan cabaran sepanjang perjalanan
ku pasrah ku akur 786 akhamdulillah syukur..

wah.. siap bernyanyi lak aku ni..
hahaha..
sebenar nya ntah la.. aku sendiri xtaw kenapa aku tulis
benda ni, aku yang terhegeh-hegeh ke ataw
sebenarnya aku yang buta,
tapi aku masih nampak alam dunia ni..
sah!!! memang betul orang cakap yang aku ni
TAK BUTA

xpun dorang tu yang buta kot.. (no komen)
tp bnda ni la yang aku rasa sekarang..
bagi insan yang mungkin berkait dengan cerita aku ni..
terlebih dahulu
AMPUNKAN KAMI PENUNGGU GUA
hehehehe

aku tulis ni pun just nak luahkan apa yang aku rasa
kalau korang terasa
tu korang punya pasal la
sebab aku x makan cili, so x rasa la pedas nya
wakakakaka..

ok lah.. tu je aku nk kongsi dengan korang
wa halap lu olang tuka hati wo
talam tayang tali taya untuk tamu temua

sekian
Assalamualaikum WBT.


1 kata-kata kesat:

zalikha razali said...

sian u..saba ke