BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Wednesday, August 12, 2009

korang nilai la sendiri

ada ke patot, kerajaan dok diam je bila H1N1 semakin berleluasa..
xde langkah jaga-jaga ke??
bukan nyer kita nak jaga tepi kain dorang..
masalah nya kain mak aku sendiri hilang,
xkan nak dok diam jer..

nak cakap dak kecik padahal da besar
nak cakap xde ilmu berlajar sampai keluar negara
nak cakap xde otak semua makhluk ada otak
mungkin otak dorang kt lutut la

topeng keselamatan??
berguna ke korang rasa untuk tangani
masalah penularan H1N1 ni
bagi aku
ia amat penting sesangat sangat
so, kerajaan apa tunggu lagi
nak bg sampai semua orang mati ke
ke ahli keluarga dorang yang mati
baru nak amik port hal ni

apa kata la.. aku bg cadangan kt korang
pendapat ni xde la sebernas sangat
cuma kena kuar modal sikit la
tp xde la bnyak mana pon modal nyer
apa kata korang bg setiap penduduk
kt malaysia yang semakin padat ni

sebuah topeng pernafasan tu
susah sangat ke??
adoyai..
kalau dulu masa jerebu leh je bagi free
ni pasal nya la
NYAWA WOIII!!!!
kalau korang x sayang nyawa korang
sayang la nyawa orang lain

malaun malim kundang betol la korang ni
jangan sampai para belia wat demostrasi nnt
pasal nak selamat kan nyawa

sekian
Assalamualaikum WBT.

4 kata-kata kesat:

afiq. said...

aq sokong 200%!

fazrin2211 said...

depa dah takdak duit, semua duit abis utk politik depa.

tapi klu nak dekat pilihan raya, minta apa pun depa kasi

arul_daniel_shah said...

tu la pasal..
cakap x serupa bikin..
nk tggu fmly dorg mati kot
baru depa nak terhegeh2

zalikha razali said...

huhuhu
i ade topeng tu tp xpakai
heee
aik..
xdpt ke topeng tu?
kerajaan bg kat tmpt i ni topeng free untuk smue org..
tp ramai yg x g amik