BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Friday, December 11, 2009

BANGLA..!!! NIKAH TAK TAPI DAH MACAM BINI..!!!

hai all.. bertemu kita kembali.. tp di lain entry..
tiba2 tergerak lak aku nk kongsi beberapa story
dgn korang semua arini.. hehe.. harap2 suka la ye.

apa2 pon i nak cakap.. arini keje bapak la banyak..
sampai x cukup tangan n kaki nak buat..
order datang tanpa henti.. da tu plak keja yg patot
nya memerlukan 5 orang pekerja dibuat oleh
2 orang.. da kalah BANGLA keje da wei...

itu x jadi masalah la.. da nama pon tugaskan..
so nak x nak kena la harung dengan tabah..
namun yang wat aku jadi panas ialah sebab
member aku sorang ni..
kerja asyik nak berkepit dengan awek..
setiap masa fon ada kt tangan, mesej n call..

sampai aku nek berbulu tgk.. org len pon ada
awek gak brader.. tapi leh jer wat keje..
da kalah kan BINI lak.. sayang sangat la konon..
kalu ko nak sayang xpe.. jgn lak bebankan mmbr..
menyampah lak aku tgk..

dah tu.. masa keje leh lg smpat kuar dengan awek
apa kejadah semua tu.. ko igt syarikat bapak ko ke
malas la nak bsing2.. paham tugas sendiri da la..
apa2 pon mood aku harini cukup mencabar iman ku
harap2 x lah berlanjutan sangat..
ok jmpa lagi semua.. Assalamualaikum WBT.

0 kata-kata kesat: