BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Sunday, December 13, 2009

LIVERPOOL ARSENAL!! TAMAN AMPANG HILIR!! JANGKITAN KUMAN!!

salamualaikum.. salam perkenalan dari saya utk smua
harap2 smua nya sihat sentiasa la hendaknya..
topik harini dimulakan dengan EPL.. hehehehe..
iaitu perlawanan antara LIVERPOOL vs ARSENAL
so.. no komen antara dua kumpulan ni.. namun yg pasti
perlawanan malam ni sengit.. haha..

so dalam excited bercampur sebak akibat keputusan
seri 3-3 antara CHELSEA vs EVERTON semalam..
aku jadi mcam x tntu arah.. (kes kena tinggal bini pon ada)
aku wat2 jer mcam xde pape.. namun dalam sape yg tahu

tghari td pulak.. seperti biasa aku berbekalkan moto ku
pon g la hantar order ke rumah pelanggan..
dalam keadaan ngntok tmbah letih.. aku nmpak lambaian..
kt tmpt sunyi berdekatan ampang.. seram sejuk gak wa
tiba2 dgr bunyi suara.. "anak..oh nak.. tolong makcik nak"

aduishhh... wa jadi x tntu arah.. kiri kanan xde org langsung
wa pon bajet2 berani pon g la tnya.. ye ada apa makcik..
tanpa kata2 dia mnunjukkan alamat suatu tmpt..
TAMAN AMPANG HILIR.. FLAT 4 TGKT.. A & B..
rupa2nya.. makcik ni nak g ke alamat tu..

lokasi yg aku jmpa dia lak di JALAN AMPANG HILIR..
jauh tu lokasi nyer.. mkcik tu cakap dia kena tggl dgn teksi..
kesian2.. teksi tu pon bangang.. bajet2 smua jalan taw..
so harap2 la mkcik tu smpi tmpat yang dituju..
n ptg td lak aku dpt fon call dari mmbr..

dapat berita yang dia kt hospital seremban..
sebab kena jangkitan kuman dalam darah..
semoga cepat sembuh la.. nak dtg melawat jauh..
hanya doa dan salam jer yg dapat disampaikan.
ok lah.. idea wa pon da makin kureng ni.. jmpa lg nnt yer..
k bye smua.. Assalamualaikum WBT.A

0 kata-kata kesat: