BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Wednesday, December 16, 2009

ILMU SANTAU!! HAJI BUSUK HATI!! AWAL MUHARAM

Assalamualaikum WBT.. Salam sejahtera sy ucapkan..
seperti biasa.. bila bukak jer blog ni.. msti ada story
yg nak dikongsikan dengan semua.. ok.. kita mulakan..
S.A.N.T.A.U - mencelakai mangsa dari jarak jauh.
yang mana ilmu ni digunakan untuk membinasakan
sesorang dengan niat jahat..!!!! f*ck aku cakapkan...
sbb benda ni da jadi kat family aku iaitu bapak aku sndri..

Dalam entry yg sebelom ni ada aku cite pasal kes bapak aku
yang mana aku cakap bapak aku kena gastrik.. (tekan disini)
namun hakikat nyer bukan seperti yg disangka..
pagi tadi bapak aku berjumpa pengamal perubatan tradisional
terkejut bila mendapat tahu ada kaca kt dalam perut dia..
gara-gara perbuatan orang yg busuk hati..!!!

orang yg menghantar benda ni amatlah aku kenal sgt2..
Seorang hamba ALLAH yg bergelar HAJI (haji busuk hati)
apa motif dia nak buat semua ni.. setahu aku.. kalau la dia haji
dah tentu la amalan nyer bagos.. ke dia g haji sebab nak
menunjuk2..?? lah*nat apa orang mcam tu..
mati ko memang x terima dek bumi la manusia jahanam..
aku bukan tuhan nak menghukum orang.. tp ko ada otak..

aku sedih bila kes ni jadi kt famly aku.. rasanya fmly aku
xde la bermusuh2 dengan sape.. tp kenapa ko nk wat mcm ni..
ikutkan hati nak jer aku bunuh orang tua tu.. b*bi tol la..
tp yg ku mohon agar ALLAH S.W.T dapat membalas apa yg
selama ni dia wat kat famly aku.. TUHAN MAHA KAYA..
dan TUHAN MAHA ADIL.. ko pikir la sendiri org tua..

dan sebelom aku tamatkan cerita ni.. SALAM AWAL MUHARAM
aku ucapkan kepada semua umat ISLAM dimuka bumi ini..
semoga sihat sejahtera selalu la hendak nyer..
bagi manusia yang bertopengkan syaitan tu.. ko terima la
akibatnyer di AKHIRAT nnt.. sekian.. Assalamualaikum WBT

3 kata-kata kesat:

fatyn said...

i like ur word 'mencelakai'. mendalam.

arul_daniel_shah said...
This comment has been removed by the author.
arul_daniel_shah said...

mmg dalam pon.. terlalu dalam untuk diluahkan..