BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Wednesday, December 23, 2009

GT128..!!! POS MALAYSIA BERHAD..!!!


Assalamualaikum... salam sejahtera semua..
bertemu kita kembali di ruangan ini..
sy mulakan dengan berita yg agak2 sedih..
iaitu tentang ayah sy.. sakit nyer x elok2..
risau gak.. namun keadaan kembali pulih seperti
biasa.. Alhamdulillah.. syukur sesangat...

berita gembira pula ialah new GT128 now release
kaler brown.. hadiah untuk ayah aku..
senang sket dia nak g keje.. (sblom ni nek kete)
xde la tersekat dlam kesesakan lalu lintas..
n hadiah juga la sbb moto dia sebelom ni..
aku yg jahanam kan.. hehe kira ganti balik la ni..

n pagi tadi.. aku dapat berita dari mak aku..
dalam perbualan telefon kira2 pkol 12 tghari..

mak: assalamualaikum..
aku: waalaikumsalam..
mak: tahniah la..
aku: tahniah kenapa lak ni..?? (kebingunggan)
mak: yela.. tahniah sebab da dapat keje pos aritu..
aku: ha!! yeker..?? syukur alhamdulillah..
mak: sekali lagi tahniah..
aku: ok mak.. terima kasih.. bye.. assalamualaikum..
mak: waalaikumsalam

sungguh aku x percaya.. macam mimpi pun ada
jawatan kerani gred c2 yg di tawarkan untuk aku..
yela.. sbb da 2 kali aku g interview untuk keje ni
mula2 tu kecewa la gak.. namun bak kata orang tua2
rezeki tu x kemana2.. so.. aku grab keje ni..
tp keje lama ttp wat.. part time la sebulan dua ni..
apa2 pon syukur alhamdulillah.. sbb dpt keje ni..

sekian saje untuk entry kali ni...
semoga kita berjumpa di lain entry..
Assalamualaikum WBT...

2 kata-kata kesat:

ijoks2009 said...

Salam Arul,
Sy terkedu baca pasal penyakit ayahnda anda,semoga anda sekeluarga tabah mghadapi ujian.Tak lupa juga tahniah sebab dah dpt kerja.

Anonymous said...

slm..nk tnye..keje kerani gred C2 2 mcm mana ye?slalunye dia tnye soalan apa..pa pe pn tahniah la sbb dpt keje..=)