BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

๑۩۞۩๑ our local ๑۩۞۩๑

hear it.. feel it.. u can do it..

Sunday, December 27, 2009

RTW 09..!!! MANDI MANDA..!!! MEDICAL CHECK UP..!!!

Assalamualaikum WBT pembuka bicara..
bertemu kita lagi di kesempatan ini..
membicarakan beberapa isu yg hangat di
bincangkan..

bermula dengan RTW a.k.a Rock The World 09
bebaru ni yg berlangsung di parking A, Bukit Jalil
pada 26hb Disember (semalam)..
Punya laa planning nak g sana, hapening2 dgn mmbr..
namun x kesampaian dek kerana hujan ditengah hari
terkilan juga rasa tu.. yela.. bnyak antara band2
pebret aku yg perform antra nya..

M.U.H, The Times, Y2K, Yuna, dan bnyk lagi la..
namun di sebalik keterkilanan tu.. ada rahmat gak
yela.. kalau x da tntu aku basah kuyup kt sana..
so.. nk tgk dorg leh la search Youtube pas ni..

dan hari ni pula (ahad) wa da planning cantik da..
nak g mandi manda di satu lokasi pusat riadah
terkenal di ibu kota.. iaitu x lain dan tidak bukan
di swimming pool umah makcik mmbr aku.. hehe
namun sekali rahmat besar tuhan (hujan) datang..

ingat nak la ridah sambil menyelam2.. akhirnya..
mandi kt umah jela.. tu pon ok gak pe..
pas mandi siap leh baring2 lagi taw.. hehe..
dan esok lak aku plan nak g wat medical check up
untuk kerja yang baru aku dpt tu..

semoga semua nya dapat berjalan dengan lancar
tanpa ada sebarang keraguan bagi pihak pemeriksa..
so minggu ini akan menjadi minggu yang paling
sibuk dalam segala minggu.. so jumpa lg dilain entry..
Assalamualaikum WBT..

0 kata-kata kesat: